nagyon régóta vágytam rá, többször merült már fel, de sosem jött össze. most egy igazi zsíroskenyér túra, azaz munkavacsora volt, ráadásul menüvel. és persze jó is volt, de nekem a top10-hez azért nem volt igazán meggyőző. a hangulata sem az igazi nekem, túl elegáns akar lenni egy modern épületben, de ez részletkérdés.

volt egy halas meg egy húsos menü, kicsit vívódtam, de végül a halas mellett döntöttem. 1. Szent Jakab kagyló spenóttal és szarvasgombával - nem tudom miért nem voltam oda tőle, szerintem a kagyló nem volt az igazi, elég friss, elég ízes, dominált nagyon a szarvasgomba, ami persze ok volt, de nem volt igazi ízverseny. a b. menüben Kacsamáj kombináció házi szilva lekvárral ment, és megkóstolhattam a kacsamájhabot, ami olyan volt mint egy krémbrülé, égetett cukorral tetején. ez volt az este csúcspontja, egyszerűen zseniálisan finom volt, egyetlen falat, de a májhab könnyű, de tök intenzív, a roppanó karamellizált cukor döbbenet rajta, és ráadásul megpróbálható otthon, napokon belül tervezem.

2. Homárkrémleves pernod-val ízesítve - ez elég kurva jó volt. 3. Lazaccal és radicchióval töltött házi ravióli balzsamecet szósszal  - ez viszont nem, pedig rákészültem a házi tésztára is, de nem voltam igazán elájulva tőle, ahogy a lazactöltelék is inkább unalmas volt, az ecetszósz pedig nekem kicsit gyenge. és nem voltam oda a 4-ért sem, nyelvhal gratinírozott articsókával kagyló szósszal, az articsóka nagyon bejött, a nyelvhalnál viszont a sütéssel volt bajom, kicsit száraz lett, és ez azért sokat levont az élményből. itt kezdtem sajnálni, hogy nem a másik menüt kértem, ahol éppen szarvasgerinc zeller krémmel és szarvasgombával ment. a steak egyszerűen gyönyörű volt, megkóstoltam, és sajnos teljesen odalettem érte, ráadásul a vörösbort is megkívántam, az lett a vége, hogy csak félig viccből egy korábbi ajánlat miatt a desszertemet akartam lecserélni egy steakre. kaptam pluszba egyet, és a kacsamáj falat után a halas menüválasztás ellenére ez volt a csúcs. csodálatosan éppencsak médiumra, inkább még véresre sütve, puha, és isteni volt, ide tökéletes volt a szarvasgomba. és azért kaptam desszertet is, csokoládé torta meggy fagylalttal, ami szintén kurva jó volt, az alján roppanós, de kicsit átítatott piskótaréteggel, ez határozta meg, amúgy tömény, de nem túl tömény csokoládé, egyszerű, de nagyon jó volt.

 

 

Szerző: -dg-  2012.02.23. 22:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr684188489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása