egyrészt mégsem mangal ica, simán talán mangalica a bolt, azért ez a bejárathoz kirakott két óriási szőrös disznó mellett is jobb. és rakjanak csak disznókat akar, mert úgy tűnik csodálatos bolt, lesz mit felfedezni, az eddigiek alapján kifejezetten jó az összkép. egyrészt egész sokáig, talán éjfélig nyitva van, és lehet nagyon korrekt áron helyben is sok mindent enni. az egész kínálat nyilván mangalicára van kihegyezve, de sokkal inkább érezni rajta egy jó, igényes és otthonos válogatást, mint mondjuk a baldasztinál: van egy jó, nem túl széles, de az eddig próbáltak alapján erős sajtpult, vannak borok, a bolyki indián nyár kifejezetten jó áron (kb 1500), a konyári loliense egy kicsit drága, de nem vészes (talán 2500 volt). egy 20-30-as választék lehet, csak ezeket néztem ármintaként, szóval úgy tűnik borok ok áron. és persze a húsok. meg vannak szörpök, mézek, lekvárok, mindenből kézművesnek vagy kis szériásnak tűnő cuccok - katával a kézben azért sokat nem tudtam nézelődni.

999 forintért van egyrészt mangalicatöpörtyűs csoki szegedi csípős paprikával - ez ám a nemzetközi trendekkel lépést tartó színmagyar termék, de az eladó rábeszélésre nem ezt, hanem a mangalicatöpörtyűs csokidrazsét választottam, mert "azt szopogatod a szádban, tényleg csoki, és aztán, meglepetés, egyszer csak jön a zsír". szopogattam, rá is haraptam, és bármennyire nem hittem volna, nem annyira szokatlan vagy meglepő, mintsem kifejezetten jó volt együtt, egészen rákaptam. móni szerencsére nem is hajlandó megkóstolni.

fokhagymás gomolya - 3400/kg, nem olcsó, de az egyik legjobb fokhagymás gomolya, amit valaha ettem. vagy A legjobb, mindegy. friss, borsos camembert jellegű kecske - 4500/kg, drágának se mondanám, nagyon finom, fél rózsabors is roppant az egyik falatnál, normális őrölt bors van rajta, remek volt.

 

Szerző: -dg-  2011.05.17. 22:46 Szólj hozzá!

Címkék: csoki sajt mangalica

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr672912475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása