megvolt a második alkalom, családilag, haha, a terasz remek, kitekerték a nagy napernyőt első kérésre, egyébként is végig remek volt a kiszolgálás. és a kaja is. előételnek sajnos csak egyet kértünk, a retekleves izgatott volna, de m. nem akarta, maradt a borjúvese pirítóson. nem ettem még vesét emlékeim szerint, jó volt, de alapvetően a szósz, a konfitált fokhagyma vitte el természetesen.

dudasgergely: IMG 7141

volt még párolt báránysült amihez tökfőzeléket kértem, mindkettő csodálatos volt: a bárány omlott és nagyon nagyon finom volt, a tökfőzelék pedig már a hirdetetten újraétermelezett magyar konyha vonalról: kapor csak mutatóban, liszt nyilván egy szál se, de nem is csíkra, hanem apró karikákra gyalulták a tököt. leginkább egy uborkasalátára hasonlított ránézésre, de egy nagyon jól párolt, a frisseségét megőrző, remek tejszínszerű szószós cucc volt. a másik fogás serpenyős pisztráng, tökéletes állag és faszénen sült íz, hozzá sóskás rizottó - szintén remek, friss, puha.

a limonádé nekem nem annyira, m.-nek bejött. a sörük viszont meglepően jó, a ház márkájaként adják, elfelejtettem megkérdezni, hogy ez csak átcímkézés-e. és persze volt kenyér és vaj az elején, sőt, én a bárányhoz is végig nyomtam, csodás. a kávé is jó volt.

 

Szerző: -dg-  2010.04.24. 20:54 Szólj hozzá!

Címkék: étterem aranyszarvas

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr951948749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása