dudasgergely: IMG 7057

az ázsia boltban találtunk cardini caesar öntetet, amit, mint ugye eredeti cuccot, ki kellett próbálni, ráadásul még sose láttam, a culinarisban pl. nincs. krutont nem csináltam, a főzés abból állt, hogy a fejes salátára ráöntöttem, majd, miután nem volt parmezán, old amsterdam sajtot vágtam rá. (tehát az önteten kívül a római saláta, a kruton és a parmezán hiányzott a valódi cucchoz.) két egymást követő nap ez volt a vacsora, remélem fogytam. az öntet egyébként jó, de nem vág falhoz, egy jobban fűszerezett majonéz. viszont még sose vettem félig lila fejes salátát.

Szerző: -dg-  2010.04.13. 21:42 Szólj hozzá!

Címkék: saláta

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr261924887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása