a világ legjobb sonkáját mo-n csak náluk lehet kapni, mondta csávó a hvg-nek, ráadásul ugye a mom lett a legközelebbi pláza a költözéssel. ezzel együtt sem jutottunk el egyszerűen, napok óta akartam arra menni haza, vagy átmenni külön, de nem jött össze. szóval a várakozás nagy volt, de biztos nem leszünk törzsvevők, sőt, valszeg nagyon vevők sem.

egyszerűen kurva drága és értelmetlenül drága. nyilván az a lényeg, hogy a termékek jelentős részét nem tudom összehasonlítani, de kifejezetten az az érzésem volt, hogy direkt rádobnak még egy lapáttal az árakra, hogy ettől még különlegesebbnek tűnjenek, vagy mittudomén. akartam húst venni, de miután 10k volt a mangalicatarja kilója, és értem én, hogy ez aztán nagyon mangalica, de 10k és mégiscsak egy sertéstarja, és a többi ár is ennek megfelelően alakult, erről le is mondtam.

a joselito sonkáról nem, az asszem 68k-s ellenére sem. és tényleg kurva jó volt, de azért nem volt az igazi seggreülés. persze nyilván az ár meg a világ legjobb sonkája cucc gerjesztette várakozást, de az 5 dekát sem nyomtuk be egyszerre. és akkor már rákerestem, és 9k/kg lehet rendelni a neten, amit lehet, hogy a nyáron meg is teszek majd, de ehhez képest a több mint hétszeres ár, átbaszás.

vettünk még ír szarvaskolbászt, 6k/kg, jó volt, meg maradt is belőle fagyasztani, de ez sem volt az az atyaúristen kategória.

a szuvidolt húsokat egyszer kifogom még próbálni, de ez alapvetően egy direkt durván túlárazott helynek tűnik.

Szerző: -dg-  2012.02.23. 22:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr274188745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása