ismerős receptje, pár napja pont az orrom előtt csinálta, nem nekem sajnos, de állította, hogy a legjobb a csirke a világon. 3 órát kell sütni, nem is alacsony hőmérsékleten, utólag írt ugye, most nem is emlékszem, de szerintem bármi is hangzott el, én 190 fölé nem vittem. csirkecombok a tálba, rá kell vágni hagymát, sok fokhagymát, répát és fehérrépát, rárakni az aszalt szilvát (én ezt előtte beáztattam kicsit), leönteni egy üveg sörrel, és kész. jó lett, de nem volt semmi atyaúristen, nem biztos, hogy lesz még, de ha igen, akkor inkább barnasörrel. nem tudom miért ragaszkodtam a világoshoz.

dudasgergely: IMG 1549

Szerző: -dg-  2010.10.05. 23:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr1002418427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása