kedden, halnapon. voltam egyszer vacsorázni még 2008 októberben, zseniális volt, aztán ebédelni 2009 novemberében, és szintén zseniális volt, semmit nem éreztem abból, amit néhány helyen olvastam, hogy már az olimpia is romlik (a 2009 ősz egyébként egy több helyes menütúra része volt, magasan nyert az olimpia, a csalogány pedig kisebb csalódás volt). és most újra, és egészen csodálatos volt. négyen voltunk, de mindenki dinnyelevest evett sonkával előételként. nyilván sárgadinnyét vártunk, de görögdinnye leves volt. egyáltalán nem vízes, kicsit krémes állagú, erőteljes dinnye íz és édesség, de bőven nem geil. a sonka remek hozzá, meg pici csipsz is, és uszkált kis olaj a tetején, ami szintén jó kontraszt volt az édes alapíznek.

a második már vegyes volt, és "szívtam": én a hekket kértem kukoricapürével és mangolddal, m. a fekete kagylót zuzával. a hekk tökéletes volt, filé persze, kis darabok, szinte roppanó sült bőr alatt tökéletesre sült hal, a mangold és a kukoricapüré remek. épp eldöntöttem, hogy remekül választottam, amikor jött a cserekóstolás. sütötökrém alapú ragu volt valójában a kagyló és a zuza, némi nagyon finomra aprított zöldséggel, hagymával, kalifornia paprikával (és talán egy kis nagyon puhára párolt káposzta is lehetett, bár ezt most utólag nem tudtam pontosan felidézni). zseniális volt, egyértelműen ütötte a hekk-mangoldot, pedig az is remek volt.

desszertnél megint, és itt már szinte tényleg szívtam: az ősszel remek madártej most nem volt az igazi, ízre sem - mogyorós szósszal volt leöntve, de túl dominált, a vaníiaíz nekem amúgy is kevés volt -, és állagra sem, a sodó kifejezetten híg volt. ehhez képest m. barackos sütije, ami egy morzsás, szufléstálban sült valami volt, a tetején pirosgyümölcsös remek házifagyival, megint remek volt. többször kéne járni ebédelni egyértelműen, a 3 fogás most halnapon is csak 1850. ja és a csilis limonádé is zseniális.

Szerző: -dg-  2010.08.10. 23:37 Szólj hozzá!

Címkék: olimpia étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr192418476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása