dudasgergely: IMG 6920

füstölve vettem, főzni kellett. azt hittem ez egyszerű, és persze az is, de aztán hatféleképpen olvastam, áztatni előtte, nem áztatni, én mindenképpen akartam mellé fokhagymát tenni, de zavart, hogy ezt sehol nem írták. mindegy. a lényeg, hogy megfőtt, fokhagymával, egyszer leöntöttem kicsit kevesebb mint egy óra után az első vízét, és aztán adtam hozzá borsos-koriandermagos ecetet is. sós nem lett, valszeg nem is volt, viszont a széle nem is lett elég puha. valszeg kevés volt a zsír, ahol látszott, ott mindenesetre nem volt sok. de azért persze ok lett, volt frissen reszelt torma, tojás (ami nem barnult be a sonka lében, legalábbis bő 20 perc alatt nem), meg kalács.

 

ilyen lett:

dudasgergely: IMG 6952

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: -dg-  2010.04.03. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr971910410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása