Fél év után vissza, négy posztra is van hirtelen muníció, nem is ezzel akartam kezdeni, de most látom, hogy az utolsó is bor volt. Hát ez mindenben az ellentetje, február végéig ráadásul akciós a bortársaságnál, szerintem 2000-ért nagyon best buy. annyira szép tömör állag, hogy szinte hiányzik belőle a pulp, édes, csodás, nem fogok illatmintákról meg ízjegyekről fejtegetni, lehet, hogy majd a második üvegnél.

az utóbbi időben ráindultam a késeiekre illetve a desszert borokra, egy őszi olimpia vacsorán elkezdtünk borozni is. a menüre sajnos nem igazán emlékszem, ezért kell egyből írni, ugye, egyébként fasza volt, bár az rémlik, hogy megbeszéltük, nem ez volt ez a legjobb. viszont most kértünk borokat, amit az adott fogáshoz a csaba pincér ajánlott. jókat ajánlott nagyon is, fel akartam írni, de persze nem. a lényeg, hogy egyrészt azt megjegyeztem, hogy ok, én tudtam, egy idő után, hogy ezzel a borozással bőven megduplázzuk a számlát, láttam miket hoz, és az adott pillanatban éppen nem is akartam tudni az árakat, de azért általában jobban szeretek úgy inni, hogy tudom, mennyibe kerül. a desszerthez jött egy szepsy aszú. tudtam, hogy minden szempontból durva lesz, és az is volt. egészen elképesztően tömény, mégis könnyed, mindegy, kurva jó volt. nyilván nem versenytársa az áts, de azóta vettünk már felejthető késeit, ez pedig nem az.

Szerző: -dg-  2012.02.15. 21:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasarnapiebed.blog.hu/api/trackback/id/tr584188343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása